پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
PaidVerts




صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

بازدید : 1417
نویسنده : alinn

توسط این نرم افزار می توانید تمامی ویندوزها و سیستم عامل های مورد نظر خود را بدون نیاز به سی دی یا دی وی دی bootable نصب کنید و از آن لذت ببرید.

این نرم افزار محیط ساده ای دارد و هیچ نیازی به تنظیم کردن برای نصب ندارد.

عکس

 

طریقه ی نصب با این نرم افزار:

در اولین کار فقط کافی است فلش خود را به این نرم افزار نصب معرفی کنید. 

توجه:فلش شما توسط این نرم افزار فرمت خواهد شد ،پس بهتر است که اطلاعات مهم و شخصی در آن نداشته باشید

در گام بعدی شما باید فایل iso  مورد نظر خود را به نرم افزار معرفی کنید.بعد از معرفی فایل به نرم افزار،نرم افزار اقدامات لازم را برای bootable شدن و نصب به وسیله ی حافظه را انجام می دهد. این نرم افزار توانایی نصب ویندوز های زیر را دارد:

 Windows 2000, XP, 2003, Windows Vista, 7, 8 و Server 2008

در ضمن نگران پشتیبانی این نرم افزار از نسخه ی 32 یا 64 نباشید زیرا این نرم افزار نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت نیز پشتیبانی می کند. نسخه های مختلف لینوکس نظیر Debian, Ubuntu, Fedora, CentOS نیز توسط نرم افزار پشتیبانی می شود تا به وسیله آن از روی فلش قابل نصب باشند.

 

جهت دانلود این نرم افزار از دانلود ایرانی به ادامه ی مطلب بروید

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود نرم افزار ویندوز , دانلود نرم افزار مک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار WinSetupFromUSB , دانلود نرم افزار نصب ویندوز از روی حافظه فلش , دانلود نرم افزار نصب ویندوز از روی فلش usb , دانلود نرم افزار نصب ویندوز از روی فلش دیسک , دانلود کرک WinSetupFromUSB , نرم افزار نصب لینوکس از روی حافظه فلش usb , نرم افزار نصب لینوکس از روی حافظه یو اس بی , نرم افزار نصب لینوکس از روی فلش usb , نرم افزار نصب لینوکس از روی فلش دیسک ,



بازدید : 1579
نویسنده : alinn

نرم افزارWondershare Time Freeze قابلیت فریز کردن درایو ویندوز شما را از ورود ویروس و یا دستکاری منجر به خراب شدن ویندوز دارد.شما  با این نرم افزار به راحتی می توانید از سیستم خود استفاده کنید بدون آن که سیستم شما دچار عیب یا ... شود.در صورت عیب و یا هنگ کردن ویندور خود می توانید آن ر ا یک بار ریستارت کنید و دوباره با کیفیت اول از ویندوز خود استفاده کنید.

عکس

 

نکته ی قابل توجه دیگر این است که این نرم افزار امکان حفظ پوشه های شما را دارد و در صورت استفاده ی کاربر دیگر از رایانه ی شما و مراجعه به فایل ویندوز شما از او رمز می خواهد و بدین ترتیب از ورود افراد به فایل های شما جلوگیری می کند.

 

حالا جهت دانلود این نرم افزار پرکارآمد و عالی از دانلود ایرانی به ادامه ی مطلب بروید

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود بهترین نرم افزار ساخت محیط مجازی, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Wondershare Time Freeze 2 , 0 , 3 , 0, دانلود نرم افزار Wondershare Time Freeze 2 , 0 , 3 , 0 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار ساخت محیط مجازی, دانلود نرم افزار ساخت محیط مجازی برای کامپیوتر, نرم افزار, نرم افزار Wondershare Time Freeze 2 , 0 , 3 , 0, نرم افزار ساخت محیط مجازی ,



بازدید : 1221
نویسنده : alinn

مطابق گفته هامون امروز دانلود بازی سیستم عامل مک را برایتان قرار دادیم.این بازی فکری در این بازی پازل ها و معماهای زیادی وجود دارد و می تواند به راحتی شما را سرگرم کند.volett نام یک دختر بچه است که می خواهد از زندگی در شهر و کشور خود دست بکشد و با خانواده از شهر خود به منطقه ای دور از شهر می روند.این بازی از یک خانه ی قدیمی و مخروب شروع شده و شما باید او را در این دنیای ماجرا جویی راهنمایی کنید.این بازی به صورت2بعدی بوده و گرافیک بسیار بالا و جذابی دارد.

 عکس

برای اجرای این بازی به Mac OS X 10.6.6 به بالا نیاز دارید

 

جهت دانلود این بازی از دانلود ایرانی به ادامه ی مطلب بروید

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود بازی مک , ,
:: برچسب‌ها: بازی مک , بازی مکینتاش , بازی های مکینتاش , دانلود اپلیکیشن مک , دانلود بازی Mac , دانلود بازی Mac OS X , دانلود بازی Violett برای Mac , دانلود بازی Violett برای OS X , دانلود بازی Violett برای مک , دانلود بازی برای مک , دانلود بازی مکینتاش , دانلود بازی مکینتاش با لینک مستقیم , دانلود بازی و نرم افزار برای مک , دانلود رایگان بازی مکینتاش ,



دانلود بازی Joe Devers Lone Wolf HD Remastered برای PC
نوشته شده در یک شنبه 9 آذر 1393
بازدید : 1257
نویسنده : alinn

بازی عالی و جذابی به نام Lone Wolf دوباره یک عصر مدرن را شروع کرده است تا با یک داستان فوق العاده زیبا،نبرد حرفه ای در بازی، گرافیک بالا و مقدار زیادی امکانات اضافه شده به این بازی، کاربران را به تجربه ی این ورژن بازی قدیمی دعوت می کند.

توضیحاتی از بازی:

تصمیمات پرمعنا بگیرید و راه خود را در این بازی که در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد، جست وجوکنید. قدرت خود را در بیازمایید و به حریف خود نیرو را نشان دهید.

عکس

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3
Processor: Dual core 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 256 MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 3 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: Dual core 3.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 512 MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 4 GB available space

لطفا جهت دانلود این بازی جذاب از دانلود ایرانی  و ادامه ی توضیحات به ادامه ی مطلب بروید


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود بازی ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Joe Devers Lone Wolf HD Remastered , دانلود بازی 2014 برای pc , دانلود بازی جدید , دانلود رایگان Joe Devers Lone Wolf HD Remastered CODEX , دانلود مستقیم Joe Devers Lone Wolf HD Remastered , دانلود مستقیم بازی 2014 , دانلود نسخه PC بازی Joe Devers Lone Wolf HD Remastered , دانلود کرک CODEX بازی Joe Devers Lone Wolf HD Remastered , دانلود کرک نهایی CODEX بازی Joe Devers Lone Wolf HD Remastered ,



بازدید : 1758
نویسنده : alinn

YouWave for Android 4.1.0 این نرم افزار به شما امکان میدهد تا تمامی بازی های سیستم عامل اندروید را بر روی جاوا اجرا کنید.این نرم افزار به تازگی از طرف یک شرکت خارجی عرضه شده است توانسته کاربران خود را به خوبی جذب کند.با این نرم افزار که فرمت apk را اجرا می کند می توانید تمامی نرم افزارها از جمله:وایبر و واتس آپ و وی چت و کلش او کلنز و... را اجرا کنید.

عکس

 

مزایای این نرم افزار:

1-اجرای تمامی فایل های apk

2-توانایی اجرای تمامی بازی های آنلاین

و...

حداقل شرایط اجرای نرم افزار:

windows:8 &7

 

graphic:256

 

برای اجرا اپلیکشن ها در ویندوز ، فایل برنامه با پسوند apk را دورن فولدر android apps که در زیر مسیر آن درج شده انتقال دهید و سپس برنامه ی YouWave for Android رو اجرا کنید. در محیط نرم افزار ، سمت چپ و بالا اپلیکشن های مورد نظر دیده خواهد شد.

در ویندوز ۷:

C:/Users/نام کاربری شما/youwave/android apps

 

در ویندوز XP :

 C:/Documents and Settings/نام کاربری شما/youwave/android apps

 

لطفا جهت دانلود از دانلود ایرانی به ادامه ی مطلب بروید

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود نرم افزار ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود YouWave for Android 4 , 1 , 0 , دانلود آخرین نسخه youwave for android , دانلود با لینک مستقیم YouWave for Android 4 , 1 , 0 , دانلود رایگان YouWave for Android 4 , 1 , 0 , دانلود رایگان نرم افزار بازی های اندروید 4 ICS بر روی ویندوز , دانلود نرم افزار اجرای Android 4 ICS بر روی ویندوز , دانلود نرم افزار اجرای فایل های apk بر روی ویندوز , دانلود نرم افزار اجرای نرم افزار های اندروید 4 بر روی ویندوز , دانلود نرم افزار برای اجرای بازی های اندروید بر روی ویندوز 7 ,



بازدید : 1398
نویسنده : alinn

  محصول شرکتی کره ای به نام Gretech است  که باتوجه به سابقه و توانایی هایش توانسته است افراد زیادی را به خود جذب کند. این نرم افزار پخش کننده فایل های صوتی و تصویری به آسانی و بدون استفاده بیش از حد منابع سیستمی ، فایل های تصویری شما را مانند flv,mp4, mov, mpg, ts, avi, divx, asx, wmv, m4v, dat, ifo, vob, 3gp/3gp2, rm/rmvb, mkv, ogm را نمایش می دهد. همچنین میتواند فایل های صوتی شما را مانند: mp3, .m4a .aac, .ogg را نیز اجرا کند. یکی از مهمترین موارد مورد نظر ما ایرانیان پشتیبانی از زیرنویس فارسی است که این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های زیرنویسی مانند .smi, .srt, .rt, .sub (with IDX) این امکان را برای شما فراهم آورده است. قابلیت دیگر این نرم افزار زمانی مشخص می شود که این نرم افزار قابلیت خواندن کدک یا بخش های خراب فایل را نداشته باشد.در این زمان نرم افزار کاربر را راهنمایی می کند تا کدک مورد نظر را یافته و با نصب و اجرای آن نسبت به پخش آن ویدیو اقدام کند.

عکس

دیگر امکانات این نرم افزار:

1-   عکس گرفتن از صحنه فیلم ها

2-    ضبط صدای فیلم و ذخیره سازی جداگانه آن

3-    افکت های ویدیویی

4-    کنترل سرعت پخش ویدیو و قابلیت تغییر ظاهر و پوسته

جهت دانلود این نرم افزار مهم و کارآمد از دانلود ایرانی به ادامه ی مطلب بروید

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود نرم افزار ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Gom Player , دانلود نرم افزار Gom Player , نرم افزار نمایش فیلم با زیرنویس فارسی , نرم افزار پخش فایل های ویدیویی , نرم افزار پخش فرمت ویدویی , نرم افزار پخش فیلم با زیرنویس , نرم افزار پلیر ویدیویی , player , play , music player , video player ,



بازدید : 1444
نویسنده : alinn

بنا به احضارات سایت سازنده بیش از ۵۰ میلیون کاربر در جهان داردو در آن گفته شده است که وقتی فردی برای بار اول از این نرم افزار استفاده می کند ماه ها و حتی سال ها از آن بهره می برد. محیط نرم افزار ساده و کار با آن بسیار آسان است که با استفاده ی زیاد کاربران مواجه شده است.

عکس


این نرم افزار امکان ویرایش فایلpdf و تبدیل آن به word  هم دارد و به عنوان یک نرم افزار کامل حساب می شود

پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از دانلود ایرانی دریافت کرده و برای همیشه خیالتان از فایل های pdf راحت کنید

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود نرم افزار ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: Foxit Reader , Foxit Reader 6 , 2 , 0 , 0429 , آخرین ورژن Foxit Reader , برنامه Foxit Reader , برنامه Foxit Reader 6 , 2 , 0 , 0429 , دانلود Foxit Reader , دانلود Foxit Reader 6 , 2 , 0 , 0429 , دانلود برنامه Foxit Reader , دانلود برنامه Foxit Reader 6 , 2 , 0 , 0429 , دانلود نرم افزار Foxit Reader , دانلود نرم افزار Foxit Reader 6 , 2 , 0 , 0429 , مشاهده اسناد پی دی اف , مشاهده فایل های پی دی اف , نرم افزار Foxit Reader , نرم افزار Foxit Reader 6 , 2 , 0 , 0429 , ورژن جدید Foxit Reader ,



بازدید : 1353
نویسنده : alinn

عکس

این نرم افزار که جزو نرم افزار های معروف شرکت ادبی است نرم افزار اجرا و نمایش فایل ها با فرمت فلش است.این نرم افزار که جزو نرم افزار های مهم حساب می شود و کسانی در اینترنت گشت و گذار دارند از آن استفاده می کنند تا کنون به عنوان بهترین نرم افزار اجرای فایل فلش انتخاب شده است.این نرم افزار بنر های تبلیغاتی موجود در اینترنت،بازی هایی که به صورت آنلاین بر روی اینترنت قراردارند،فیلم ها و کلیپ های دیدنی موجود در سطح اینترنت را برای شما اجرا می کند و باعث داشتن محیطی جذاب در اینترنت می شود.

از مزایای این نرم افزار شرکت ادوبی می شود به موارد زیر اشاره نمود:

پخش تمامی فرمت فایل های فرمت فلش

اجرای فایل های ویدئویی سطح اینترنت

و....

 

لطفا جهت دانلود این نرم افزار مهم از سایت دانلود ایرانی به ادامه ی مطلب بروید

ادامه ی مطلب

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود نرم افزار ویندوز , دانلود نرم افزار مک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Adobe Flash Player, دانلود Adobe Flash Player 14 , 00 , 125 Final, دانلود آخرين نسخه Adobe Flash Player, دانلود آخرين نسخه فلش پلير, دانلود آخرين ورژن فلش پلير, دانلود فلش پلير, دانلود پلاگين Adobe Flash Player, دانلود پلاگين فلش پلير ,



دانلود رایگان یاهو مسنجر
نوشته شده در جمعه 30 آبان 1393
بازدید : 1476
نویسنده : alinn

عکس

 

نرم افزار یاهو مسنجر امکان بر قراری ارتباط شما با آی دی یا هو را می دهد.این نرم افزار به صورت رایگان برای دانلود کاربران قرار گرفته است.این نرم افزار با تغییر اندکی همانند نرم افزار های شبکه اجتماعی می باشد ولی با این تفاوت که شما در شبکه ی می توانید پست هایی را برای رویت دیگران بگذارید ولی در این نرم افزار شما فقط می توانید با افراد دیگر چت کنید.امروزه کمتر کسی پیدا می شود که یاهو و نرم افزار آن را نشناسد.شما به محض عضویت در یاهو پیغامی دریافت کرده که در آن این متن نوشته شده است:

جهت ارتباط با سایر دوستان خود در یاهو نرم افزار یاهو منسجر را نصب کنید

 

از مزایای این نرم افزار:

1-ارتباط سریع با دستان خود در یاهو

2-یافتن آنلاین بودن یا آفلاین بودن دوستان از طریق آی دی یاهو

3-وجود شکلک های بسیار

4-امکان به اشتراک گذاری فیلم،ویدئو،آهنگ و...

و....

لطفا جهت دیدن ادامه ی مزایا یا دانلود نرم افزار از دانلود ایرانی به ادامه ی مطلب بروید

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود نرم افزار ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: Yahoo! Messenger , برنامه Yahoo! Messenger , دانلود Yahoo! Messenger , دانلود با لينك مستقيم Yahoo! Messenger , دانلود برنامه Yahoo! Messenger , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Yahoo! Messenger , دانلود نرم افزار با لينک مستقيم , دانلود ياهو مسنجر , دانلود ياهو مسنجر ١١ , دانلود یاهو مسنجر , دانلود یاهو مسنجر جدید , دانلود یاهو مسنجر رایگان , دانلود , مسنجر , مسنجر ياهو , نرم افزار Yahoo! Messenger , ياهو مسنجر , ياهو مسنجر جديد ,



سرویس پک 1 برای ویندوز هفت - Service Pack 1 for Windows 7
نوشته شده در پنج شنبه 29 آبان 1393
بازدید : 1557
نویسنده : alinn

عکس

 

ویندوز7 در سال 2009 عرضه و مخاطب های خوبی برای خودش پیدا کرده است.امروزه این ویندوز هم با آمدن ویندوز8 قدیمی شده است ولی به دلیل نواقصی که ویندوز8 آن را دارا است هنوز مخاطب زیادی جذب نکرده است.این ویندوز در 2011 اول نسخه ی خود به نام سرویس پک1 را ارائه داد.امروز ما جدیدترین آپدیت این ویندوز را برایتان قرار دادم.جهت دانلود از دانلود ایرانی به ادامه ی مطلب بروید

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود ویندوز , , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آپدیت ویندوز هفت , دانلود آپدیت آفلاین ویندوز هفت , دانلود جدیدترین آپدیت ویندوز هفت , دانلود آپدیت ویندوز 7 , دانلود آپدیت آفلاین ویندوز 7 , دانلود جدیدترین آپدیت ویندوز 7 , دانلود آپدیت 2014 ویندوز 7 , دانلود سرویس پک 1 ویندوز 7 , دانلود SP1 برای ویندوز سون , دانلود سرویس پک 1 جداگانه برای ویندوز 7 , دانلود آپدیت سرویس پک 1 برای ویندوز 7 , دانلود Service Pack 1 for Windows 7 ,



دانلود نرم افزار مارکت برای رایانه
نوشته شده در چهار شنبه 28 آبان 1393
بازدید : 1651
نویسنده : alinn

عکس

 

سلام.امروز برای رفع نیاز شما از گشت و گذار در اینترنت برای پیدا کردن نرم افزار مورد نیاز و دانلود آن این نرم افزار را بر روی اینترنت قرار دادم.من خودم از این نرم افزار استفاده می کنم.نام این نرم افزارPC App Store است و یکی از بهترین نرم افزار های دانلود نرم افزار و مارکت برای ویندوز است.این نرم افزار همه ی نرم افزار های مورد نیاز شما را دارا است و فقط با جست و جوی نام آن در محل جست وجو می توانید آن را بدون رمز و محدودیت دانلود کنید.می توانید این نرم افزار را بدون هیچ محدودیتی از (دانلود ایرانی)دانلود کنید

 

از مزایای این نرم افزار:

1-دانلود سریع و همزمان چند نرم افزار

2-اطلاع به کاربر جهت دریافت نسخه های جدید نرم افزار موجود در رایانه ی شما

3-دارای آنتی ویروس

4-قابلیت حذف فایل های باقی مانده پس از نصب نرم افزار ها

و....

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود نرم افزار ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار مارکت ویندوز , مارکت , ویندوز , دانلود , نرم افزار دانلود نرم افزار ویندوز , دانلود نرم افزار ویندوز , نرم افزار افزایش سرعت ویندوز , نرم افزار حذف فایل های اضافی از ویندوز ,



دانلود آنتی ویروس نود32
نوشته شده در سه شنبه 27 آبان 1393
بازدید : 1678
نویسنده : alinn

امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و خراب شدن ویندوز به دست این ویروس ها آنتی ویروس های متنوعی به کار برده می شود.ما امروز برای شما یکی از این آنتی ویروس ها را معرفی می کنیم.نام این آنتی ویروسESET NOD32 Antivirus 8.0.304.0 Final است.این آنتی ویروس یکی از قوی ترین آنتی ویروس های موجود در بازار است که قابلیت آپدیت به صورت ماهانه و هفتگی و روزانه را دارد.

عکس

 

از مزایای این آنتی ویروس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-کنترل و نصب نسخه ی جدید آنتی ویروس در هنگام اتصال به اینترنت

2-آپدیت خودکار این نسخه از آنتی ویروس بدون نیاز به دریافت کد و یا کلیک بر روی آدرسی

3-قابلیت یافتن ویروس ها در کمترین زمان ممکن

4-......

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: دانلود جدیدترین نسخه ی نود32 , دانلود آنتی ویروس نود32 , دانلود جدیدترین نسخه ی آنتی ویروس نود32 , download new vesion nod 32 , دانلود نود32 آنتی ویروس8 , دانلود نود32 آنتی ویروس7 ,



دانلود بازی Star Trek برای PC
نوشته شده در جمعه 25 مهر 1393
بازدید : 1805
نویسنده : alinn

داستان بازی بعد از ماجراهای فیلم سینمایی سال ۲۰۰۹ و قبل از فیلم Star Trek : Into Darkness – که قرار است ماه می اکران شود – اتفاق می افتد . Kirk و Spock برای عملیات نجات به یک ایستگاه فضایی در حال تخریب می روند که متوجه می شوند ، Vulcan ها بعد از تخریب شدن سیاره خود به فکر ساخت New Vulcan هستند و برای انجام سریع تر این کار خود نیاز به تکنولوژی ای به نام Helios دارند که بعد ها ماجراهایی از پشت پرده Helios مشخص می شود. سازندگان در مصاحبه های خود تاکید کرده ان که طرفداران هیچ نگرانی ای من باب داستان بازی نداشته باشند ، چون داستان بازی یکی از نقاط قوت این عنوان است . این گفته سازندگان وقتی مصداق پیدا می کند که بدانید نویسنده این عنوان Marianne Krawczyk نویسنده داستان بازی هایی هم چون God of War و Shank است که سابقه گرفتن جایزه BAFTA را به خاطر داستان God of War II در کارنامه دارد و Alex Kurtzman و Roberto Orci (نویسندگان فیلم سینمایی Star Trek ) با او در این بازی همکاری می کنند .

Star Trek PC-FLT

 

star trek pc cover small دانلود بازی Star Trek برای PC

 

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود بازی ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Star Trek 2013, دانلود بازی 2013 برای کامپیوتر, دانلود بازی Star Trek, دانلود بازی Star Trek از سرور putlocker, دانلود بازی استار ترک 2013 برای کامپیوتر, دانلود بازی جنگی برای کامپیوتر, دانلود رایگان بازی Star Trek, دانلود مستقیم بازی Star Trek, دانلود نسخه FLT بازی Star Trek, دانلود نسخه سالم بازی Star Trek برای pc, دانلود ورژن کامپیوتر بازی Star Trek, دانلود کرک جداگانه FLT بازی Star Trek ,



دانلود 2نرم افزار افزایش بازدید
نوشته شده در پنج شنبه 24 مهر 1393
بازدید : 1717
نویسنده : alinn

نرم افزار افزایش بازدید واقعی سایت



این نرم افزار ها بازدید شما را افزایش و رتبه شما را بهبود میدهند/ این نرم افزار با بقیه بطور کامل متفاوت است

این برنامه نسبت به بقیه نرم افزار های مشابه 1 عیب و 1 مزیت داره : عیب : از شارژ اینترنت بیشتری استفاده میکنه . مزایا : بازدیدتونو بصورتی که گوگل و  وبگذر قبول میکنن افزایش میده و رتبه  الکسا ، رو هم بهبود میبخشه

عکس


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود نرم افزار ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار افزایش بازدید رایگان , نرم افزار افزایش بازدید رایگان با آی پی های مختلف , چگونه بازدید وبلاگمان را زیاد کنیم ,



بازدید : 4960
نویسنده : alinn

بال استفاده از این نرم افزار می توانید به تمامی وبلاگ های سایت بلاگفا نظر ارسال کنید . نرم افزار اتوماتیک لیست وبلاگ ها را جمع کرده و اخرین پست ارسالی در ان را پیدا می کند . سپس به ان comment مورد نظرتان را میفرستد . همانطور که میدانید سرویس وبلاگ دهی بلاگفا در بین تمامی سرویس های وبلاگ دهی از جمعیت بیشتری برخودار است و بهتر از سایر سرویس ها نتیجه و بازدهی دارد. بخاطر این مهم برای تبلیغات بهترین گزینه هست . نرم افزار دارای پشتیبانی می باشد و خریداران محترم آپدیت های نرم افزار را تا ۳ ماه به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. برای دیدن امکانات و دموی برنامه به ادامه ی مطلب رجوع کنید

عکس

 

ادامه ی مطلب

 

100درصد تضمینی


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود نرم افزار ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار ارسال نظر اتوماتیک به وبلاگ های ب , دانلود برنامه افزایش امار , دانلود برنامه ارسال نظر گروهی برای همه ی سیستم ها , دانلود برنامه ارسال ایمیل رایگان , ارسال کامنت گروهی ,



نرم افزار حذف تبلیغات در وب AdFender 1.82
نوشته شده در یک شنبه 20 مهر 1393
بازدید : 1757
نویسنده : alinn

نرم افزار AdFender با ممانعت از نمایش تبلیغات امکانی را برای شما فراهم می کند تا بدون هیچ تبلیغات مزاحمی به مرور صفحات وب بپردازید که این کار به نوبه خود باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات شده و در پهنای باند مصرفی اینترنت شما نیز صرفه جویی می شود. بازاریابی و تبلیغات موثر در اینترنت امروزه بسیار رایج شده است و این امر موجب شده تا وارد هر وب سایتی که می شویم با تبلیغات زیادی مواجه شویم که برخی اوقات بیشتر حجم نمایش صفحه را به خود اختصاص داده اند که ممکن است دیدن هرباره این تبلیغات بسیار خسته کننده باشد.استفاده از این برنامه نیاز به هیچ آموزش خاصی ندارد و پس از نصب آن می‌توانید نتیجه عملکرد آن را در مرورگر خود مشاهده کنید.

 

AdFender 1.82 نرم افزار حذف تبلیغات در وب AdFender 1.82

 

 

ادامه ی مطلب

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود نرم افزار ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود اپلیکیشن , دانلود برنامه , دانلود بهترین نرم افزار حذف تبلیغات در وب , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار AdFender 1 , 82 , دانلود نرم افزار AdFender 1 , 82 برای کامپیوتر , دانلود نرم افزار حذف تبلیغات در وب , دانلود نرم افزار حذف تبلیغات در وب برای کامپیوتر ,



دانلود بازی Roadside Assistance Simulator برای PC
نوشته شده در یک شنبه 20 مهر 1393
بازدید : 1997
نویسنده : alinn

بازی Roadside Assistance Simulator به شما اجازه ی تجربه ی بودن در یک تیم نجات جاده ای را می دهد . بر اثر خالی شدن باطری در سرما و یا داغ کردن ماشین در گرما ، پنجری در زیر باران و در هر شرایطی که اتومبیل دچار نقص فنی شود ، این وظیفه ی شما و تیم نجات می باشد که خود را به سریعترین شکل ممکن ، با اتومبیل و یا هلیکوپتر به محل مورد نظر برسانید و مشکل فنی را رفع نمایید . با انجام درست ماموریت ها ، می توانید مناطق بیشتری را تحت پشتیبانی خود قرار دهید و مشتریان خود را افزایش دهید . می توانید افراد خود را به دوره های آموزشی بفرستید تا در شرایط سخت نیرو داشته باشید . این بازی یک شبیه ساز کامل از امداد جاده ای و مدیریت یک تیم نجات جاده ای می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از آن را مشاهده نمایید.

 

Roadside Assistance Simulator-POSTMORTEM

 

Roadside Assistance Simulator دانلود بازی Roadside Assistance Simulator برای PC

 

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود بازی ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: بازی Roadside Assistance Simulator, بازی تیم نجات ماشین, بازی شبیه ساز امداد خودرو, تصاویر بازی Roadside Assistance Simulator, دانلود بازی شبیه ساز 2014, دانلود بازی شبیه ساز امداد جاده ای, دانلود بازی شبیه ساز ماشین, دانلود بازی های شبیه ساز ماشین, دانلود رایگان بازی Roadside Assistance Simulator, دانلود مستقیم Roadside Assistance Simulator, دانلود پرسرعت Roadside Assistance Simulator, دانلود کرک بازی Roadside Assistance Simulator , دانلود بازی ماشین , دانلود بازی برای کامپیوتر ,



دانلود بازی Real World Racing Z برای PC
نوشته شده در شنبه 19 مهر 1393
بازدید : 2119
نویسنده : alinn

Real World Racing بازی مسابقه ای و فوق العاده زیبایی که توسط کمپانی Playstos برای PC در سال ۲۰۱۳ ساخته شده و انتشار یافته است ، این بازی سبک چندان جدیدی برای ارائه ندارد اما اگر به دنبال یک عنوان ماشین سولری کم حجم با هیجان بسیار بالا هستید این بازی قطعا یکی از بهترین هاست ، دوربین بازی به صورت از بالا به پایین بوده و شما در بازی باید مشغول مسابقه با رقبای خود باشید ، این بازی به شما اجازه ی مسابقه در بزرگترین شهرهای جهان را می دهد و از مناظر زیبایی که در آن ساخته شده نیز می توانید لذت ببرید ، لندن، پاریس، برلین، رم شهرهایی است که مسابقات در آن انجام می شود.

 

Real World Racing Z-SKIDROW | 2.3 GB

Real World Racing Z-SKIDROW REPACK

 

Real World Racing Z دانلود بازی Real World Racing Z برای PC


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود بازی ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: تصاویر بازی Real World Racing Z, دانلود DLC بازی Real World Racing, دانلود Real World Racing Z با لینک مستقیم, دانلود بازی Real World Racing Z, دانلود بازی Real World Racing Z از سرور ایرانی, دانلود بازی Real World Racing Z برای PC, دانلود بازی Real World Racing Z برای کامپیوتر, دانلود بازی ماشین جدید, دانلود بازی ماشین سواری 2014, دانلود رایگان Real World Racing Z, دانلود نسخه اسکیدرو Real World Racing Z, دانلود نسخه کم حجم Real World Racing Z, دانلود کرک Real World Racing Z, سیستم مورد نیاز Real World Racing Z ,



دانلود بازی Carnage Racing برای PC
نوشته شده در شنبه 19 مهر 1393
بازدید : 1788
نویسنده : alinn

ویژگی های گرافیکی بازی Carnage Racing ایجاد یک احساس شگفت انگیز از سرعت و غوطه وری در محیط بازی را به شما میدهد به طوری که شما درست در مرکز حوادث و اتفاقات بازی قرار دارید ،  شما می بینید و احساس هر دست انداز، سر و صدا، رول بشکه و انفجار را حس خواهید کرد.شما باید مهارت های خود را در ۲۱ مجموعه  مسابقه در ۳  جزیره گرمسیری به اثبات برسانید ، که هر کدام با موانع و ویژگی های مخصوص به خود طراحی و آماده سازی شده اند.در بازی Carnage Racing هشت ماشین مختلف که در سه کلاس طبقه بندی میشوند در نظر گرفته شده که هرکدام ویژگی های خاصی را دارند و امکان تجهیز به موشک ، شعله افکن، بمب و سلاح های دیگر را هم برای از میان برداشتن رقبا دارا هستند همچنین ماشین ها دارای قابلیت شخصی سازی ظاهری و تقویت موتور هستند که بعد از پیوزی در مراحل و جمع آوری امتیاز شما قادر به تجهیز ماشین خود به این امکانات خواهید بود.

Carnage Racing PC-ENiGMA

 

Carnage Racing pc cover دانلود بازی Carnage Racing برای PC

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود بازی ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: بازی Carnage Racing, دانلود Carnage Racing, دانلود از سرور داخل ایران Carnage Racing, دانلود بازی Carnage Racing, دانلود بازی Carnage Racing برای pc, دانلود بازی برای کامپیوتر 2014, دانلود بازی جدید 2014, دانلود بازی ماشین جنگی 2014, دانلود رایگان Carnage Racing, دانلود رایگان بازی 2014, دانلود رایگان بازی ماشین سواری جنگی 2014, دانلود رایگان نسخه ENIGMA بازی Carnage Racing, دانلود مستقیم Carnage Racing, دانلود مستقیم بازی ماشین جنگی برای کامپیوتر, دانلود نسخه فشرده بازی Carnage Racing, دانلود نسخه کم حجم بازی Carnage Racing, دانلود کرک ENIGMA بازی Carnage Racing, کرک نهایی بازی Carnage Racing ,



دانلود بازی European Bus Simulator 2012 برای PC
نوشته شده در شنبه 19 مهر 1393
بازدید : 3156
نویسنده : alinn

European Bus Simulator 2012 یک بازی شبیه ساز اتوبوس فوق العاده از شرکت astragon می باشد، به طوری که میتوان گفت بهترین بازی شبیه سازی اتوبوس بوده و به جزئیات آن بیشتر از هر بازی دیگری توجه شده است. شما در این بازی نقش راننده اتوبوس را خواهید داشت و باید اتوبوس را کنترل کنید. در این بازی باید حواستان را کاملا جمع نگه دارید چرا که این بازی دقیقا و مو به مو از شرایط اتوبوسرانی واقعی شبیه سازی شده، باید سرعت، وضعیت موتور ها، میزان سوخت باقی مانده را همواره کنترل کنید. در این بازی هم چنین هوش مصنوعی مسافران بسیار شگفت انگیز می باشد، گرافیک بازی نیز به صورت سه بعدی طراحی شده است. به طور خلاصه در صورتی که می خواهید بدانید شغل یک راننده اتوبوس چگونه است، پاسخ سوالتان را می توانید در این بازی پیدا کنید.

European Bus Simulator 2012 JAGUAR

کرک شده توسط تیم JAGUAR

 

Bus.Simulator.2012.Cover دانلود بازي European Bus Simulator 2012 براي PC

 

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود بازی ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود bus simulator, دانلود bus simulator 2012, دانلود Euro Bus Simulator 2012, دانلود بازي Bus Simulator, دانلود بازي Bus Simulator 2012 با لينک مستقيم, دانلود بازي euro bus simulator 2012 با لينک مستقيم, دانلود بازي European Bus Simulator 2012, دانلود بازي شبيه ساز, دانلود بازي شبيه ساز اتوبوس, دانلود بازي شبيه ساز راننده اتوبوس , دانلود بازی ماشین , ماشین سواری ,