پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
PaidVerts



ساخت پک استیکر شما با نوشته

2,000 تومان

با این ربات دیگر هیچ نیازی به بازی کردن خود شما نیست

 +پشتیبانی تا1ماه

3,500 تومان

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آموزش excel-گام اول
نوشته شده در جمعه 9 آبان 1393
بازدید : 1431
نویسنده : alinn

آشنایی با نرم افزار
نرم افزار اکسل، یکی از نرم افزارهای بسته مجموعه آفیس (Office) محصول شرکت مایکروسافت است که در دسته برنامه های اداری (Desktop Application) این مجموعه قرار دارد. از این برنامه برای انجام محاسبات ریاضی و کشیدن نمودار به وسیله ابزارهای گرافیکی استفاده می شود. اکسل توانایی انجام محاسبات دشوار ریاضی را دارد و کمتر کسی است که برای ذخیره سازی و تجزیه و تحلیل اطلاعات حسابداری و یا ریاضی، از اکسل استفاده نکرده باشد.

معرفی بخش ها و زبانه های اصلی و آشنایی با محیط برنامه
همانطور که در تصویر زیر می بینید، در صفحه اصلی یک سند اکسل، گزینه ها و ابزارهایی وجود دارد که در زیر به طور خلاصه کاربرد هر مورد را توضیح می دهیم. برخی از این گزینه ها نیاز به توضیح مفصل تر دارد که در درس های بعدی با آنها بیشتر آشنا خواهیم شد.

شماره ۱: نخستین دکمه که در گوشه سمت چپ و بالای سند اکسل دیده می شود، دکمه Microsoft Office Button است. اگر بر روی این دکمه کلیک کنید، پنجره کوچکی مشاهده خواهید کرد که با استفاده از گزینه های موجود در آن، می توان سند جدیدی ایجاد کرد، یا سندی که قبلا کار کرده اید را باز و ویرایش کرد. به طور کلی گزینه های موجود در این پنجره دستورات اصلی برای مدیریت فایل مانند ذخیره، چاپ، بستن سند و... را در بر دارد.

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , excel , ,
:: برچسب‌ها: آموزش , آموزش اکسل , اکسل , اکسل2013 , دانلود , آموزش نرم افزار , آموزش نرم افزار اکسل , EXCEL , EXEL , EXCEL2013 ,



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد