پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
PaidVerts



ساخت شماره تماس فیلیپین برای شما در تمامی شبکات اجتماعی

کاملا قانونی- با پشتیبانی 24ساعته به مدت3ماه

3,000 تومان

ساخت شماره تماس آمریکا برای شما در تمامی شبکات اجتماعی

کاملا قانونی- با پشتیبانی 24ساعته به مدت3ماه

4,000 تومان

ساخت ربات اختصاصی تلگرام برای شما

+پشتیبانی روزانه تا 1ماه

1,000 تومان

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

روش ساخت بنر تبلیغاتی در فتوشاپ + فیلم
نوشته شده در دو شنبه 8 دی 1393
بازدید : 1598
نویسنده : alinn

چگونه در فتوشاپ بنر طراحی کنیم

چگونه بنر تبلیغاتی طراحی کنیم

چگونه در فتوشاپ فایلgifبسازیم

آموزش فتوشاپ

یکی از نرم افزارهایی که بسیاری از بنرهای تبلیغاتی موجود در اینترنت را با آن می سازند نرم افزار معروف فتوشاپ می باشد.این نرم افزار توانایی های زیادی را در این زمینه دارد.حال تیم دانلود ایرانی آموزش ساخت بنر با فرمت gif را برایتان گذاشته است.تا کار شما را بسیار راحت کند.

برای گام اول نرم افزار فتوشاپ را باز کنید:

عکس

 

سپس از  بخش fileبر روی new کلیک کنید و ابعادی که می خواهید بنر شما باشد را باز کنید

معمولا از ابعاد240*120 برای بنر های عمودی و 468*60 برای بنر های افقی استفاده می شود

 

فیلم در  ادامه ی مطلب می باشد

 

لطفا جهت دیدن ادامه ی توضیح به ادامه ی مطلب بروید

به ادامه ی مطلب بروید


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , photoshop , ,
:: برچسب‌ها: روش ساخت بنر تبلیغاتی در فتوشاپ , بنر تبلیغاتی , بنر , تبلیغ , چگونه بنر تبلیغاتی طراحی کنیم , طراحی بنر تبلیغاتی رایگان , طراحی , بنر , آموزش ساخت بنر تبلیغاتی , دانلود ایرانی , دانلود , آموزش , آموزش فتوشاپ ,



بازدید : 1049
نویسنده : alinn

آموزش 25 ترفند مفید و  کاربردی در نرم افزار فتوشاپ

 

عکس


کسانی که به گرافیک و نرم افزارهای آن علاقه دارند حتما نام فتوشاپ ، نرم افزار معروف Adobe را زیاد شنیده اند. شاید بسیاری این نرم افزار را بهترین برنامه برای اصلاح و تغییرات عکس های خود بدانند. پس دست به کار شوید و 25 ترفند بسیار مفید درباره این نرم افزار را در سایت سرزمین دانلود بیاموزید.

نکته 1 :
● چگونه یک قسمت از یک سند را که از چند لایه تشکیل شده کپی کنیم :
وقتی منطقه ای از یک سند را انتخاب کنید و برای انجام عمل کپی کلیدهای Ctrl+C را می فشارید آن منطقه تنها از لایه انتخابی کپی می شود . اما اگر شما بخواهید از تمام اجزای لایه ها در آن قسمت در یک لایه جدید کپی داشته باشید می توانید با افزودن کلید Shift به کلیدهای Ctrl+C این کار را انجام دهید .

نکته 2 :
● اسناد خود را در کنار هم مشاهده کنید :
در ابتدای تاریخ فوتوشاپ ( زمان زندگی دایناسورها ) وقتی تعدادی سند را باز می کنید فوتوشاپ آنها را به صورت جلوی هم نمایش می دهد . یعنی تصاویر یکی پس از دیگری در جلوی هم باز می شوند که این روش Cascading نام دارد . اما اگر بخواهید به طور مثال 4 تصویر باز شده خود را کنار هم قرار دهید کافیست از منوی Windows منوی Documents را باز کرده و گزینه Tile را انتخاب کنید .

نکته 3 :
● حالت ارائه طرح به مشتری در فوتوشاپ :
زمان آن فرا رسیده که طرح نهایی خود را به مشتری نشان دهید اما دوست ندارید مشتری بداند که شما با فوتوشاپ کار کرده اید . دلیل این امر این است که مشتری بلافاصله میگوید : (( با فوتوشاپ کار می کنید ؟ همسایه من هم این برنامه را دارد )) و معنای این حرف این است که پس همسایه من هم می تواند این طرح را بدون صرف هزینه برایم انجام دهد . برای اینکه بتوانید از حالت ارائه تصویر در فوتوشاپ بهره بگیرید می توانید کلید F را در صفحه کلید دو بار فشار داده و یک بار کلید Tab را بزنید .
مشاهده می کنید که دور طرح را زمینه ای سیاه پوشانده و منوها حذف شده اند.

نکته 4 :
● رفت و آمد بین اسناد :
اگر با بیش از یک سند کار می کنید می توانید با فشردن کلیدهای Ctrl+Tab بین اسناد رفت و آمد کنید .

نکته 5 :
● مشاهده لایه فعال و مخفی کردن بقیه لایه ها :
اگر سند چند لایه ای دارید می توانید تنها لایه ای را که روی آن کار می کنید مشاهده کنید . این کار را می توانید با فشار کلید Alt و کلیک روی آیکن چشم در پالت Layers لایه مورد نظر انجام دهید . برای مشاهده مجدد تمامی لایه ها این کار را دوباره تکرار کنید .

نکته 6 :
● ایجاد انتخابهای دایره شکل :
زمانی که یک دایره رسم می کنید فوتوشاپ دایره را به طور پیش فرض از نقطه ای که کلیک می کنید رسم می کند . شما می توانید با نگاه داشتن کلید Alt در زمان رسم دایره ، دایره را از مرکز رسم نمائید . اگر می خواهید دایره شما کاملا گرد باشد می توانید از کلید Shift استفاده کنید .

نکته 7 :
● حذف راهنماهای خط کشی :
اگر در طرحتان ده ها راهنما برای خط کشی دارید و اکنون قصد حذف کردن آنها را دارید لازم نیست آنها را یکی یکی به بیرون از محیط سند درگ کنید ، بلکه می توانید از منوی View گزینه Clear Guides را انتخاب کنید .

نکته 8 :
● تغییر تنظیمات Quick Mask :
اگر می خواهید رنگ قرمز در محیط Quick Mask محل انتخاب شما باشد یا اگر می خواهید از رنگ دیگری برای محیط Quick Mask استفاده کنید کافی است بر روی آیکنی که توسط آن وارد این محیط می شوید دابل کلیک کنید .

نکته 9 :
● حرکت لایه انتخابی در بین لایه ها :
با استفاده از کلید ]+Ctrl می توانید لایه انتخابی خود را به زیر لایه زیرین خود انتقال دهید و با کلید [+Ctrl می توانید لایه انتخابی را به بالای لایه های بالایی انتقال دهید .

نکته 10 :
● مخفی کردن حالت انتخاب :
برای این کار کافی است پس از انجام عمل انتخاب کلیدهای Ctrl+H را بفشارید . در این حالت انتخاب شما حذف نمی شود بلکه تنها از دید پنهان می گردد و با هر بار نگاه داشتن کلید موس بر روی آن یا درگ کردن آن دوباره ظاهر می گردد .

 

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , photoshop , ترفند ها , ترفند نرم افزار , , ,
:: برچسب‌ها: فتوشاپ , آموزش فتوشاپ , Photoshop , آموزش ترفند های فتوشاپ , آموزش , نرم افزار , آموزش رایگان , ترفند های کاربردی در فتوشاپ ,



بازدید : 1927
نویسنده : alinn

  ابزار تایپ در فتوشاپ

PHOTOSHOP

بسم تعالی

یکی از پرکاربردترین ابزارها در فتوشاپ که تقریبا در 90 درصد آموزشها استفاده می شود ابزار تایپ می باشد . در فتوشاپ می توانید در جهت افقی و عمودی متن مورد نظر خودتان را تایپ کنید .

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , photoshop , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری فتوشاپ ابزارهای انتخاب , آموزش فتوشاپ , فتوشاپ , آموزش نرم افزار , آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا حرفه ای , آموزش فتوشاپ حرفه ای , آموزش فتوشاپ مقدماتی , آموزش نرم افزار کاربردی , آموزش تایپ در فتوشاپ , آموزش تایپ انگلیسی در فتوشاپ , آموزش تایپ فارسی در فتوشاپ , چگونه در فتوشاپ فارسی تایپ کنیم ,



بازدید : 1972
نویسنده : alinn

آموزش تصویریاستفاده از ابزار PEN در فتوشاپ

PHOTOSHOP

بسم تعالی

توسط ابزار  penشما می توانید خطهای راست،منحنی ها یا خطهای آزاد و شکلهای مورد نظرتان را رسم کنید.ابزارpen به همراه ابزارshape می تواند برای تولید اشکال پیچیده بکار رود.در شکل زیر ابزار  penوshape نشان داده شده اند.
جهت رسم با ابزار pen موارد زیر را تنظیم کنید :
1- ابزار pen را انتخاب کنید.
2- در نوار option موارد زیر را تنظیم کنید:

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , photoshop , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری فتوشاپ ابزارهای انتخاب , آموزش فتوشاپ , فتوشاپ , آموزش نرم افزار , آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا حرفه ای , آموزش فتوشاپ حرفه ای , آموزش فتوشاپ مقدماتی , آموزش نرم افزار کاربردی , آنموزش استفاده از مداد , ,



بازدید : 1806
نویسنده : alinn

 توانایی شناخت فتوشاپ در عمق لایه ها

PHOTOSHOP

بسم تعالی

 

لایه ها کار کردن بر روی یک قسمت از تصویر را بدون اینکه دیگر قسمتهای تصویر دستکاری شوند را امکان پذیر می سازند.لایه ها صفحات شفافی هستند که به صورت پشته روی هم چیده می شوند.اگر بر روی لایه ای تصویری نباشد شما می توانید لایه های زیری ان را ببینید.برای روشن شدن مفهوم لایه به شکل زیر توجه نمایید. استفاده از پالت لایه ها
پالت لایه ها،لیست لایه ها،گروه لایه ها(layer groups) و جلوه های (effects)لایه ها را نشان می دهد.شما با استفاده از دکمه های موجود در پالت لایه ها می توانید بسیاری از کارهای مربوط به لایه ،از قبیل ایجاد لایه،مخفی کردن لایه،نایان ساختن لایه و حذف لایه را انجام دهید.

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , photoshop , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری فتوشاپ ابزارهای انتخاب , آموزش فتوشاپ , فتوشاپ , آموزش نرم افزار , آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا حرفه ای , آموزش فتوشاپ حرفه ای , آموزش فتوشاپ مقدماتی , آموزش نرم افزار کاربردی , توانایی شناخت فتوشاپ در عمق لایه ها ,



بازدید : 1828
نویسنده : alinn

  کار با کانال های رنگ در فتوشاپ

PHOTOSHOP

بسم تعالی

کانالها تصاویر خاکستری هستند که انواع مختلفی از اطلاعات را ذخیره می کنند . کانالهای اطلاعات رنگ در هنگام بازکردن یک تصویر جدید بصورت اتوماتیک ایجاد می شوند . مد رنگ تصویر تعیین کننده تعداد کانالهای ایجاد شده می باشد . برای مثال یک تصویر در مد RGB بصورت پیش فرض دارای چهار کانال به صورت کانالهای قرمز ، سبزو آبی و بعلاوه یک کانال ترکیبی که برای ویرایش تصویر بکار می رود .
شما می توانید یک کانال آلفا برای ذخیره درجه  خاکستری تصویرهای 8 بیتی انتخاب شده ایجاد کنید .شما کانال آلفا برای ذخیره ماسک بکار می برید که این کانال به شما اجازه دستکاری ، ایزوله کردن و حفاظت قسمت هایی از یک تصویر را می دهد .
شما می توانید کانالهای spot color برای تعیین پلیت های اضافی برای چاپ با جوهرهای spot color ایجاد نمایید .

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , photoshop , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری فتوشاپ ابزارهای انتخاب , آموزش فتوشاپ , فتوشاپ , آموزش نرم افزار , آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا حرفه ای , آموزش فتوشاپ حرفه ای , آموزش فتوشاپ مقدماتی , آموزش نرم افزار کاربردی , آموزش کار بالایه ها ,



بازدید : 2060
نویسنده : alinn

آموزش تصویری   ایجاد لایه اشکال فتوشاپ

photoshop

بسم تعالی

در فتوشاپ ابزارهای مختلفی برای ترسیم اشکال وجود دارد که می توانید هم به صورت آزاد هم به صورت اشکالی که از قبل به صورت پیش فرض در فتوشاپ وجود دارد استفاده کنید .در این درس با این ابزار آشنا می شوید .
شما می توانید یک لایه شکل با بکارگیری ابزار شکل (shape ) یا ابزار قلم (pen) ایجاد کنید .
شکل رسم شده به صورت اتوماتیک با رنگ پیش زمینه پر می شود ولی شما می توانید به راحتی رنگ آن را تغییر دهید و یک gradient یا طرح(pattern) به آن اعمال نمایید .
توجه کنید که پیرامون یا دور اشکال در ماسک برداری که به لایه لینک شده است ذخیره می گردد.برای ایجاد یک لایه شکل جدید به صورت زیر عمل نمایید :

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , photoshop , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری فتوشاپ ابزارهای انتخاب , آموزش فتوشاپ , فتوشاپ , آموزش نرم افزار , آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا حرفه ای , آموزش فتوشاپ حرفه ای , آموزش فتوشاپ مقدماتی , آموزش نرم افزار کاربردی , آموزش برجسته کردن عکس , آموزش عکس , آموزش کاربا عکس ,



بازدید : 1737
نویسنده : alinn

آموزش تصویری   ابزارهای Zoom , Hand , Notes

photoshop

بسم تعالی

ابزار ZOOM
با ابزار بزرگنمایی ZOOM می توان تصویر را روی صفحه مانیتور بزرگ یا کوچک نمود.با بزرگ سازی تصویر روی صفحه مانیتور می توان کارهای دقیق روی محل های مورد نظر از تصویر انجام داد .
ابزار ZOOM در شکل زیر نشان داده شده است .

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , photoshop , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری فتوشاپ ابزارهای انتخاب , آموزش فتوشاپ , فتوشاپ , آموزش نرم افزار , آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا حرفه ای , آموزش فتوشاپ حرفه ای , آموزش فتوشاپ مقدماتی , آموزش نرم افزار کاربردی , آموزش ابزار زوم , آموزش ابزار هند , ,



بازدید : 1796
نویسنده : alinn

آموزش  ابزار Measure فتوشاپ

photoshop

بسم تعالی

استفاده از ابزار Ruler Tool
ابزار Ruler Tool فاصله بین دو نقطه از تصویر را اندازه گیری می کند.وقتی شما از یک نقطه به نقطه دیگررا اندازه گیری می کنید یک خط غیر قابل چاپ کشیده می شود و پالت Info  اطلاعات زیر را نشان می دهد :
•    مختصات نقطه شروع ( x,y )
•    فاصله افقی (w) و عمودی (H) طی شده روی محورهای x و y
•    زاویه اندازه گیری شده نسبت به محور (A)
•    فاصله کل پیموده شده (D)
•    اگر شما یک protractor را بکار ببرید دو مسافت طی شده دیده خواهد شد. یعنی D1 و D2 و کلیه اندازه گیریها به جز زاویه بر حسب واحد تعیین شده در کادر محاوره ای unit & preference اندازه گیری خواهد شد .

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , photoshop , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری فتوشاپ ابزارهای انتخاب , آموزش فتوشاپ , فتوشاپ , آموزش نرم افزار , آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا حرفه ای , آموزش فتوشاپ حرفه ای , آموزش فتوشاپ مقدماتی , آموزش نرم افزار کاربردی , آموزش ابزار های فتوشاپ ,



بازدید : 1958
نویسنده : alinn

آموزش تصویری حذف قرمزی چشم

photoshop

بسم تعالی

این ابزار نیز هم گروه ابزار Healing می باشد و حالت قرمزی چشم انسانها و حالت سفیدی یا سبزی چشمهای حیوانات را از تصاویری که با زدن فلاش دوربین گرفته شده است بر می دارد . برای استفاده از این ابزار آن را انتخاب کرده بر روی چشم مورد نظر کلیک نمایید .اگر از نتیجه راضی نبودید آن را Undo کرده و موارد زیر را از نوار option تنظیم نمایید :
Pupil Size :  اندازه Pupil  را می توانید تنظیم کنید . در واقع مرکز سیاهی چشم تنظیم می شود .
Darken  Amount  : سیاهی Pupil را می توانید تنظیم کنید .

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , photoshop , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری فتوشاپ ابزارهای انتخاب , آموزش فتوشاپ , فتوشاپ , آموزش نرم افزار , آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا حرفه ای , آموزش فتوشاپ حرفه ای , آموزش فتوشاپ مقدماتی , آموزش نرم افزار کاربردی , آموزش حذف قرمزی چشم , قرمزی چشم ,



بازدید : 1998
نویسنده : alinn

آموزش تیره و روشن کردن عکس

photoshop

بسم تعالی

استفاده از ابزار toning (تنظیم شدت رنگ)
ابزار toning شامل ابزارهای dodge و burn می باشد. برای روشن تر کردن یک ناحیه از تصویر از ابزار dodge و برای تیره تر کردن یک ناحیه از تصویر از ابزار burn می توانید استفاده کنید.برای استفاده از ابزار dodge و burn به صورت زیر عمل نمایید :
1- ابزار dodge یا burn را انتخاب نمایید .

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , photoshop , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری فتوشاپ ابزارهای انتخاب , آموزش فتوشاپ , فتوشاپ , آموزش نرم افزار , آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا حرفه ای , آموزش فتوشاپ حرفه ای , آموزش فتوشاپ مقدماتی , آموزش نرم افزار کاربردی , آموزش ابزار پاک کن فتوشاپ , آموزش روشن کردن عکس , آموزش تیره کردن عکس ,



آموزش تصویری فتوشاپ گام هجدهم_رتوش عکس
نوشته شده در شنبه 12 مهر 1393
بازدید : 1923
نویسنده : alinn

آموزش رتوش عکس

photoshop

بسم تعالی

با توجه به درخواست بازدید کنندگان بخش مقدماتی آموزشهای فتوشاپ در چند روز آینده کامل می شود و علاقه مندان به یادگیری فتوشاپ می توانند از آموزشهای بخش مقدماتی استفاده کنند .در این بخش آموزش 3 ابزار smudge.blur.sharpen را به طور کامل توضیح می دهیم .ابزار smudge عملکرد کشیدن یک انگشت در یک نقاشی آبرنگ را شبیه سازی می کند . این ابزار یک رنگ از ناحیه را می گیرد و آن را در جهتی که درگ می کنید می کشد .

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , photoshop , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری فتوشاپ ابزارهای انتخاب , آموزش فتوشاپ , فتوشاپ , آموزش نرم افزار , آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا حرفه ای , آموزش فتوشاپ حرفه ای , آموزش فتوشاپ مقدماتی , آموزش نرم افزار کاربردی ,



بازدید : 1793
نویسنده : alinn

آموزش تصویری Patch Tool فتوشاپ

photoshop

بسم تعالی

با ابزار Patch می توان یک ناحیه انتخاب شده از تصویر را که با یک ناحیه دیگر بازسازی نمود. همانند ابزار Healing ابزار Patch نیز عملیات Texture ، روشن کردن و سایه دار کردن را همزمان بر روی پیکسل های نمونه برداری شده انجام می دهد .
در هنگام بازسازی تصویر با استفاده از ابزار Patch برای داشتن نتیجه بهتر ، سعی کنید ناحیه های کوچکتری را انتخاب نمایید . طریقه بازسازی یک ناحیه با بکار گیری ابزار Patch به قرار زیر است :
1.ابزار Patch را انتخاب نمایید . این ابزار در گروه Clone Stamp Tool می باشد .
2. یکی از موارد زیر را انجام دهید .
در تصویر ناحیه ای که می خواهید بازسازی کنید را انتخاب نمایید و در نوار Option  گزینه Destination را انتخاب نمایید .

3. برای تغییر ناحیه انتخاب شده به روشهای زیر عمل نمایید
برای اضافه کردن به ناحیه انتخاب شده ، در هنگام درگ ناحیه جدید کلید Shift را پایین نگه دارید .
برای کم کردن از ناحیه انتخاب شده ، در هنگام درگ کردن در ناحیه انتخاب شده کلید Alt را پائین نگاه دارید .
برای تعیین ناحیه مشترک دو ناحیه انتخابی در هنگام درگ کردن ناحیه دوم ، کلیدهای Shift ,Alt را پایین نگاه دارید .
4. اشاره گر را در ناحیه انتخاب شده قرار داده و یکی از موارد زیر را انجام دهید :
اگر گزینه Source در نوار Option انتخاب شده است ناحیه انتخاب شده را به ناحیه ای درگ کنید که می خواهید از آنجا نمونه برداری شود . بعد از رها کردن کلید ماوس ، ناحیه دوم به طور اتوماتیک جایگزین ناحیه انتخاب شده اولی می گردد .
اگر گزینه Destination در نوار Option انتخاب شده است ناحیه انتخاب شده را به ناحیه ای درگ کنید که می خواهید ناحیه انتخاب شده اولی جایگزین ناحیه دومی گردد .

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , photoshop , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری فتوشاپ ابزارهای انتخاب , آموزش فتوشاپ , فتوشاپ , آموزش نرم افزار , آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا حرفه ای , آموزش فتوشاپ حرفه ای , آموزش فتوشاپ مقدماتی , آموزش نرم افزار کاربردی , آموزش ابزار پچ تولز فتوشاپ ,



بازدید : 2186
نویسنده : alinn

آموزش ابزار Healing Brush فتوشاپ

photoshop

بسم تعالی

استفاده از ابزار healing brush
با ابزار healing brush بازسازی قسمتی از تصویر با استفاده از نمونه برداری از یکسل های نزدیک آن قسمت امکان پذیر است .این ابزار ، همانند ابزار Clone عمل می کند با این تفاوت که عمل Texture ، روشن کردن و سایه دار کردن پیکسل های نمونه بازسازی شده از تصویر همانند سایر قسمت های تصویر به نظر خواهد رسید .
برای بکار گیری ابزار healing brush  به صورت زیر عمل نمایید :
1. ابتدا healing brush را از جعبه ابزار انتخاب نمایید .
2.از طریق نوار Option قلم موی مورد نظر را تنظیم کنید .(در تصویر زیر مشخص شده است )
3. نوع آمیختگی رنگ را از فهرست کشویی Mode و از نوار option انتخاب نمایید .
4. برای بازسازی ار روی پیکسل های تصویر جاری گزینه Sampled را انتخاب کنید و برای جیگذاری پیکسل ها با یک طرح ، گزینه Pattern را انتخاب نمایید .

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , photoshop , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری فتوشاپ ابزارهای انتخاب , آموزش فتوشاپ , فتوشاپ , آموزش نرم افزار , آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا حرفه ای , آموزش فتوشاپ حرفه ای , آموزش فتوشاپ مقدماتی , آموزش نرم افزار کاربردی , آموزش ابزار مداد فتوشاپHealing Brush , آموزش برداشتن چین و چروک صورت در فتوشاپ ,



بازدید : 2021
نویسنده : alinn

آموزش رنگ ها در فتوشاپ

photoshop

بسم تعالی

در دنیای واقعی ، وقتی قلم مو را مدتی بر روی نقطه ای قرار می دهید ، ممکن است اتفاقهای متفاوتی رخ دهد.بسته به نوع رنگ ، میزان کدر بودن آن ،خشک یا مرطوب بودن رنگ لایه قبلی و سایر عوامل ممکن است نتیجه کار را به صورتهای مختلفی ظاهر کند. در فتوشاپ با استفاده از حالتهای آمیختگی رنگ می توانید تمام این حالتها را کنترل کنید.چنانچه از درس قبل به خاطر دارید در نوار Option مربوط به ابزارهای نقاشی و ویرایش ،انتخاب Mode وجود داشت که توسط آن می توانستید حالت آمیختگی نهایی رنگها را تعیین کنید و حالا وقت آن رسیده است که آمیختگی رنگها را بررسی نماییم .

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , photoshop , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری فتوشاپ ابزارهای انتخاب , آموزش فتوشاپ , فتوشاپ , آموزش نرم افزار , آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا حرفه ای , آموزش فتوشاپ حرفه ای , آموزش فتوشاپ مقدماتی , آموزش نرم افزار کاربردی , آموزش رنگ عکس ,



بازدید : 1976
نویسنده : alinn

آموزش ابزار Art History Brush در فتوشاپ

photoshop

بسم تعالی

قصد داریم در قسمت مقدماتی آموزش فتوشاپ تمام ابزارها را به طور کامل با انجام چند تمرین ساده برای علاقه مندان به فتوشاپ توضیح دهیم.یکی دیگر از این ابزارهای ،ابزار Art history brush می باشد که به شما اجازه می دهد که از داده های موجود در یک موقعیت History یا یک Snapshot استفاده کنید . در شکل زیر این ابزار نشان داده شده است .

برای بکار گیری ابزار Art history brush به صورت زیر عمل نمایید :
1- در پالت History ، ستون سمت چپ یکی از حالت ها یا یکی از snapshotها را برای به کارگیری آن به عنوان منبع داده برای Art history brush کلیک نمایید. در این صورت آیکن Brush در آنجا ظاهر می شود .

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , photoshop , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری فتوشاپ ابزارهای انتخاب , آموزش فتوشاپ , فتوشاپ , آموزش نرم افزار , آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا حرفه ای , آموزش فتوشاپ حرفه ای , آموزش فتوشاپ مقدماتی , آموزش نرم افزار کاربردی , آموزش ابزارArt History Brush , Art History Brush ,



بازدید : 2031
نویسنده : alinn

آموزش تصویری فتوشاپ

photoshop

بسم تعالی

رنگهای پیش زمینه و پس زمینه
هر زمان که با فتوشاپ کار می کنید دورنگ فعال در اختیار دارید که عبارتند از رنگ پیش زمینه (Background Color ) و رنگ پس زمینه (Foreground) .رنگ پیش زمینه رنگی است که برای ترسیم ،پر کردن داخل شکل و انتخاب رنگها بکار می رود ورنگ پس زمینه برای پر کردن به صورت gradient و پر کردن محل پاک شدگی از تصویر در هنگام استفاده از Eraser بکار می رود .

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , photoshop , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری فتوشاپ ابزارهای انتخاب , آموزش فتوشاپ , فتوشاپ , آموزش نرم افزار , آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا حرفه ای , آموزش فتوشاپ حرفه ای , آموزش فتوشاپ مقدماتی , آموزش نرم افزار کاربردی , آموزش رنگ تصویر در فتوشاپ ,



آموزش تصویری فتوشاپ گام دوازدهم_ابزار پاک کن
نوشته شده در پنج شنبه 10 مهر 1393
بازدید : 1937
نویسنده : alinn

آموزش ابزار پاک کن فتوشاپ

photoshop

بسم تعالی

ابزار های پاک کن به نام های Eraser و Magic Eraser به شما اجازه می دهند تا ناحیه ای از نقاشی را به صورت Transparency یا به رنگ Background پاک کنید. اگر ناحیه ای به صورت Transparency پاک شود آن ناحیه همانند شیشه یا طلق بدون رنگ خواهد بود و هر چیزی که در زیر آن باشد نشان داده خواهد شد .

ابزار Eraser
ابزار Eraser رنگ پیکسل هایی که بروی آن درگ می کنید را تغییر می دهد . اگر شما در  Background یا در لایه ای که با Transparency قفل شده کار می کنید رنگ پیکسل ها به رنگ Background تغییر پیدا خواهد کرد .
برای بکار گیری ابزار Eraser به صورت زیر عمل کنید :

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , photoshop , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری فتوشاپ ابزارهای انتخاب , آموزش فتوشاپ , فتوشاپ , آموزش نرم افزار , آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا حرفه ای , آموزش فتوشاپ حرفه ای , آموزش فتوشاپ مقدماتی , آموزش نرم افزار کاربردی , آموزش ابزار پاک کن فتوشاپ ,



آموزش تصویری فتوشاپ گام یازدهم_ابزار مداد
نوشته شده در پنج شنبه 10 مهر 1393
بازدید : 1892
نویسنده : alinn

آموزش ابزار مداد فتوشاپ

photoshop

بسم تعالی

همان طور که میدانید گرچه فتوشاپ برنامه ای برای ویرایش تصویرها می باشد اما علاوه بر ابزارهای ویرایش همانند سایر برنامه های گرافیکی ، دارای امکاناتی است که کاربر می تواند نقاشی خود را به صورت ابتدا به ساکن ایجاد نماید.

ابزار Pencil
 برای استفاده از ابزار Pencil به صورت زیر عمل نمائید :

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , photoshop , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری فتوشاپ ابزارهای انتخاب , آموزش فتوشاپ , فتوشاپ , آموزش نرم افزار , آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا حرفه ای , آموزش فتوشاپ حرفه ای , آموزش فتوشاپ مقدماتی , آموزش نرم افزار کاربردی , آموزش ابزار مداد فتوشاپ ,



آموزش تصویری فتوشاپ گام دهم_ابزار Free Transform
نوشته شده در پنج شنبه 10 مهر 1393
بازدید : 2275
نویسنده : alinn

آموزش ابزار Free Transform فتوشاپ

photoshop

بسم تعالی

ابزار Transform
اینکه تصویر شما همواره اندازه و شکل مورد نظرتان را داشته باشد ، در فتوشاپ به طور گسترده مورد نیاز واقع می شود.هنگام کپی کردن تصویری بر روی تصویر دیگر ، معمولا بزرگ یا کوچک بودن آن ضرروی می باشدحتی ممکن است لازم باشد کمی آن را در جهت اقی بکشید و یا حتی کج بودن برج پیزا را صاف کنید .همچنین ممکن است نیم رخ سمت چپ صورت فردی را به نیم رخ سمت راست تبدیل و یا موضوعی را وارونه کنید. فقط با استفاده از چند دستور و چند کلیک ساده ماوس می توانید تمام این کارها و حتی کارهای بیشتری را انجام دهید. در این درس تمام کارهای گفته شده را به شما توضیح می دهم .

تغییر اندازه ناحیه انتخابی
 شما می توانید اندازه موضوع انتخاب شده تغییر دهید.برای انجام اینکار ابتدا باید موضوع مورد نظر یا بخشی از تصویر که باید اندازه آن تغییر داده شود را در حالت انتخاب شده قرار دهید .برای انتخاب می توانید از هر کدام از ابزارهای انتخاب که مناسب تشخیص می دهید استفاده کنید. پس از ناحیه انتخاب ناحیه ، فرمان Edit>Transform>Scale را اجرا نمایید. با اینکار پنجره ای پیرامون ناحیه انتخاب شده ایجاد می شود .

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , photoshop , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری فتوشاپ ابزارهای انتخاب , آموزش فتوشاپ , فتوشاپ , آموزش نرم افزار , آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا حرفه ای , آموزش فتوشاپ حرفه ای , آموزش فتوشاپ مقدماتی , آموزش نرم افزار کاربردی , آموزش تصویری فتوشاپ ابزار Free Transform ,



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد