دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام روزهای سخت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
PaidVerts



بازدید : 3151
نویسنده : alinn

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 3.22 مگابایت

» دانلود آهنگ روزهای سخت «

 

 

 

متن آهنگ روزهای سخت مرتضی پاشایی

 

بارون صدای احساسه

آره بارون چشاتو می شناسه

تو رو از دست دادم تو یه لحظه آدم دنیاشو می بازه

 تلخه سکوت این خونه 

آخه غیر از خدا کی میدونه

تو دلم آتیشه با تو بهتر میشه حال این دیوونه

این روزا سخت تر از اونه که باور کنی

مگه میشه که با یه خاطره سر کنی

تو میدنی من چیزی نگم بهتره

تو دنیا کی از تو عاشق تره

یجوری هق هق زدن صدات سختیه

این اون دردی که نمی فهمیه

یه دفعه پر پر شد پر پروازمون

گرفت پس چقد آسمون

من دلخورم تو هم هستی

ولی باز این غرورو نشکستی

چی شده بی خوابی 

تو که راحت رو من چشاتو می بستی

درگیر درد مجنونم

مردم میگن که دیوونم

مگه تنها تنها میری زیر بارون که من پریشونم

این روزا سخت تر از اونه که باور کنی

مگه میشه که با یه خاطره سر کنی

تو میدنی من چیزی نگم بهتره

تو دنیا کی از تو عاشق تره

یجوری هق هق زدن صدات سختیه

این اون دردی که نمی فهمیه

یه دفعه پر پر شد پر پروازمون

گرفت پس چقد آسمون

 

منبع:دانلود ایرانی



:: موضوعات مرتبط: موزیک , مرتضی پاشایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام روزهای سخت , دانلود آهنگ , دانلود , دانلود فول آلبوم جدید مرتضی پاشایی , مرتضی پاشایی , دانلود جدیدترین آهنگ مرتضی پاشایی به نام روزهای سخت ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
نقی در تاریخ : 1393/7/4/5 - - گفته است :
دیدی سرطان گرفته؟؟؟؟؟
پاسخ:بله.برای درمان او دعا کنید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: