دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام آهنگی که دوست داشتی به همراه متن آهنگ
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
PaidVerts



بازدید : 3170
نویسنده : alinn

mp3 – ۱۲۸

download

متن آهنگ

 

اگه تو نبودی من دلمو میدادم به کی؟

اگه تو نبودی بگو من میشدم عاشق کی؟

خوشبختی یعنی این که تو دست تو دست من میزاری

دنیا رو بی تو نمی خوام بگو تو هم از دنیا بدون من بیزاری

بیا بهم بگوکه هم  تو حس من حس من داریو منو تنها نمیزاری

منو دوست داری همون جوری که دوست دارم

بیا خودت بیبین که بی تو دارم از روزای تکراری باز گریه و باز زاری

واسه هر کاری  تو نباشی کم میرام

♫♫♫♫♫♫

اگه تو نبودی من دلمو میدادم به کی؟

اگه تو نبودی بگو من میشدم عاشق کی؟

خوشبختی یعنی این که تو دست تو دست من میزاری

دنیا رو بی تو نمی خوام بگو تو هم از دنیا بدون من بیزاری

دنیا رو بی تو نمی خوام بگو تو هم از دنیا بدون من بیزاری

بیا بهم بگوکه هم  تو حس من حس من داریو منو تنها نمیزاری

اختصاصی برای  رسانه پاپ موزیک

منو دوست داری همون جوری که دوست دارم

بیا خودت بیبین که بی تو دارم از روزای تکراری باز گریه و باز زاری

واسه هر کاری  تو نباشی کم میرام

واسه هر کاری  تو نباشی کم میرام

واسه هر کاری  تو نباشی کم میرام

 

 

منبع : pop-music.ir



:: موضوعات مرتبط: موزیک , حمید عسکری , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
عباس در تاریخ : 1393/7/4/5 - - گفته است :
سلام.عالی خونده.لطفا بیشتر بگذارید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: