هک کردن وبلاگ بدون برنامه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
PaidVerts



هک کردن وبلاگ بدون برنامه
نوشته شده در چهار شنبه 23 مهر 1393
بازدید : 1889
نویسنده : alinn

خوب امروز هم همینطوری که گفتم می خوام روش هک کردن یک وبلاگ به صورت کاملا حرفه ای نه بچه بازی که برای صاحب وبلاگ یه تروجان یا یهMagic-Ps بفرستیم بعد ببینیم که روشمون نگرفته و نا امید شیم.

آموزش هک کردن وبلاگ یا همان آموزش هک وبلاگ

هک کدن یک وبلاگ به صورت حرفه ای کار چندان ساده ای نیست و مستلزم این است که شما با مفاهیم کلی شبکه و کار با نرم افزارهای , IP sniffer  NMAP , Nessus بلد باشید و بتوانید با Exploit ها کار کنید البته من نمی خواهم شما را از این کار نا امید کنم ولی بهتر است این نرم افزارها و چیزهایی را که گفتم بلد باشید

خوب ما برای هک کردن یک وبلاگ باید سرور و یا سرویس دهنده ی آن را اول هک کنیم تا بتوانیم رمزها و یوزرنیم های وبلاگ یا وبلاگ های تحت سرویس آن سرور را پیدا کنیم معمولا یوزر نیم ها و یا همان آدرس وبلاگ مثل:

http://www.victim.blogserver.com

که victim آدرس و یوزر نیم وبلاگ است کد بندی نشده است و به راحتی پس از نفوذ به سرویس دهنده ی وبلاگ می توانیم آن را پیدا کنیم اما پسوردها معمولا کدبندی شده اند و ما باید با استفاده از ابزارهای  کرک پسورد،آن پسوردها را از حالت کد شده خارج کنیم که من در زیر اسم چندتا برنامه ی معروف کرک پسورد یا Password Cracker را گذاشته ام:

John the ripper

L0pht crack

Palm crack

که می توانید با جستجو در گوگل لینک دانلود آن ها را پیدا کنید و پس از دانلود از آن ها استفاده کنید که کار با آن ها بسیار آسان است بدین ترتیب که شما کلمه ی کد شده را به آن می دید و برنامه نسبت به اندازه ی ((Length)) آن شروع به شکست کد آن می نماید.یادتان باشد که L0pht crack بعد از حرف Lصفر یعنی0 را دارد نه O

حالا ما چگونه به یک سرور وارد شویم؟

شما می توانید با پیدا کردن Vulnerability های یک سرویس دهنده ی وبلاگ به کمک برنامه های NAMPو یا Nessus و امتحان Exploit های نوشته شده برای آن آسیب پذیری ها ((Vulnerability))  به سیستم سرور نفوذ کرده و کنترل آن را در دست بگیرید البته این یادتان باشد که فقط به قسمت اطلاعات سرور که معمولا دارای آسیب پذیری است نفوذ کنید و به قسمت های دیگر به هیچ عنوان نوذ نکنید در ضمن این کار با هک کردن سایت فرق می کند اما روش های نزدیک به همی برای انجام هر دوی آن ها استفاده می شود

در این جا من نام چند سرویس دهنده ی وبلاگ های فارسی را از بیشترین آسیب پذیری به کمترین آسیب پذیری می نویسم:

1. Persianblog

2. Mihanblog

3. caspianblog

4. parsiblog

5. blogfa

6. persiangig

البته بلاگفا تا چند روز پیش در رده ی دوم قرار داشت اما به دلیل اخذ تدابیر امنیتی خوب در رده ی پنجم جای گرفت.البته من این رده بندی را براساس تعداد وبلاگ های هک شده ی آن سرور،تدابیر امنیتی اتخاذ شده ی آن سرور،تعداد دفعاتی که خودم به آن سرور نفوذ کرده ام و سوال از حدود 16 هکر انجا داده ام.

البته اگر این را برای شما سخت است من در پست بعد روش دیگری را که کمی آسان تر است را به شما می گویم.

خوب این هم از آموزش هک کردن وبلاگ قسمت اول.

یکی از دوستان پرسیده بودند که برنامه ی THC-scan 2.0 را ار سایت اصلی اش دانلود کرده ام  اما موقعی که روی برنامه کلیک می کنم صفحه ی سیاهی می یاد و بعدش می ره چه کار کنم؟

دوست عزیز من آسان ترین راه را به شما می گویم اول برنامه یعنی فایل .exe را به پوشه ی System 32 ویندوز خود ببرید و CMD را اجرا کرده و نام برنامه را که در زیر آیکون قرار دارد را در آن بنویسید و Enter کنید و پس از اجرا کار خود را انجام بدید

 

نظرات یا دتون نره



:: برچسب‌ها: هک وبلاگ , هک کردن , چگونه وبلاگی را هک کنیم؟؟؟ , هک ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
Hassan در تاریخ : 1393/7/25/5 - - گفته است :
سلام
علی جان مطالب بسیار خوب و جالبی گذاشتی
امیدوارم موفق باشی
پاسخ:ممنون از لطفتون. باز هم به ما سر بزنید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: