دانلود بازی Star Trek برای PC
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
PaidVerts



دانلود بازی Star Trek برای PC
نوشته شده در جمعه 25 مهر 1393
بازدید : 1803
نویسنده : alinn

سایه کهکشان
سبک گیم پلی بازی اکشن ماجرایی سوم شخص است که متکی بر سنگر گیری است . در ابتدای هر ماموریت می توان از بین Kirk و Spock یکی را به دلخواه انتخاب کنید که گیم پلی Kirk مانند تمام اکشن های سوم شخص دارای دوربین روی شانه است و این قسمت بعد از انتخاب Spock المان های مخفی کاری کمی را نیز به خود می بیند که این نوع گیم پلی می تواند ارزش تکرار بازی را بالا ببرد . این بخش از همکاری دو نفره Co-op نیز برخوردار است که فرد می تواند در بخشی تقریبا مشابه با Co-op بازی Dead Space 3 به همراه دوست خود بازی کند .
در تریلر های منتشر شده از گیم پلی بازی اولین نکته ای را که مشاهده می کنید شباهت بسیار زیاد این بازی با شاهکار Bioware ، Mass Effect است ( از سیستم سنگر گیری گرفته تا دوربین روی شانه و فضا سازی محیط بازی ) . سازندگان این بازی که سایه Mass Effect را روی عنوان خود دیده اند و بازی شان با آن مقایسه می شود اظهار کرده اند که :
“ما نمی خواهیم Mass Effect را تکرار کنیم ، ما یک RPG نمی سازیم و مقایسه این دو عنوان کاری اشتباه است . Mass Effect بازی بسیار خوبی است که اگر این بازی به چنین موفقیتی نمی رسید مطمئنا کمتر سازنده ای به سمت ساخت یک بازی علمی تخیلی میرفت .”
این در حالی است که سازندگان Mass Effect بارها اعلام کرده اند که برای ساخت بازی خود از سریال های Star Trek الهام گرفته اند .

 

فضای بی روح
موتور گرافیکی بازی Evolution Engine است که امتحان خودش را در بازی The Darkness II پس داده است البته سبک گرافیکی و وسعت محیط و مراحل بازی Star Trek با TD II فرق می کند و باید ببینیم موتور گرافیکی و طراحان هنری بازی از پس محیط های فضایی این بازی بر می آیند . در تریلر های منتشر شده گرافیک قابل قبولی از بازی دیده شده ولی در همین تریلرها چندین تکسچر بی کیفیت و اشکالات نور پردازی هم مشاهده شد که به احتمال زیاد این مشکلات تا زمان انتشار برطرف شود . البته با برطرف کردن این مشکلات باید توقع مان را هم کمی پایین بیاریم چون بعید به نظر می رسد با محیط هایی به زیبایی Star Wars و یا Mass Effect و Dead Space در این بازی روبرو شویم .

 

نوای کهکشان
قبل از عرضه بازی ها سخت است در مورد موسیقی بازی ها اطلاعاتی کسب کنیم چون بیشتر تریلر ها همراه آهنگ های میکس شده اند و در تعداد کمی از تریلر ها موسیقی به گوش می رسد و نمی توان در مورد آن تا قبل از عرضه بازی سخن گفت . در مورد صداگذاری از Chris Pine  و Zachary Quinto استفاده شده تا شخصیت های Kirk و Spock صدایشان با فیلم سینمایی تفاوتی نداشته باشد و سازندگان تا جایی که توانسته اند از صدای شخصیت های داخل فیلم استفاده کرده اند . یکی از نقاط قوت بازی قبلی Digital Extremes افکت های صوتی آن بازی بود که تقریبا می توان خیالی آسوده از این بخش بازی داشت .

منبع توضیحات: گیم فا

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: Intel Core 2 Duo E4400 2.0GHz or AMD Athlon 64 X2 4200+
Video Card: Nvidia GeForce 9600 GT or ATI Radeon HD 2900 with 512MB
Memory: 2GB System Memory
OS: Windows XP SP3/Vista/ Windows 7
HDD Space: 8 GB Free Hard Drive Space
Additional Info: Direct x 9

 

سیستم پیشنهادی:

Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz or AMD Athlon II X4 620
Video Card: Nvidia GeForce GTX560 or Radeon HD 5850
Memory: 4GB System Memory
OS: Windows 7 64bit
HDD Space: 8 GB Free Hard Drive Space
Additional Info: Direct x 9

 

تصاویری از محیط بازی:

Star Trek Screenshots 01 small دانلود بازی Star Trek برای PC Star Trek Screenshots 02 small دانلود بازی Star Trek برای PC

Star Trek Screenshots 03 small دانلود بازی Star Trek برای PC Star Trek Screenshots 04 small دانلود بازی Star Trek برای PC

Star Trek Screenshots 05 small دانلود بازی Star Trek برای PC Star Trek Screenshots 06 small دانلود بازی Star Trek برای PC

 

 توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود بلاک کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۳ :   Embedupload    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۴ :   Embedupload    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۵ :   Embedupload    Direct Link    Direct Link 2

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود بازی ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Star Trek 2013, دانلود بازی 2013 برای کامپیوتر, دانلود بازی Star Trek, دانلود بازی Star Trek از سرور putlocker, دانلود بازی استار ترک 2013 برای کامپیوتر, دانلود بازی جنگی برای کامپیوتر, دانلود رایگان بازی Star Trek, دانلود مستقیم بازی Star Trek, دانلود نسخه FLT بازی Star Trek, دانلود نسخه سالم بازی Star Trek برای pc, دانلود ورژن کامپیوتر بازی Star Trek, دانلود کرک جداگانه FLT بازی Star Trek ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: