آموزش نرم افزار کرل - گام نهم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
PaidVerts



آموزش نرم افزار کرل - گام نهم
نوشته شده در جمعه 9 آبان 1393
بازدید : 1602
نویسنده : alinn

تنظیمات ابزار Pen Tool
سه قسمت اول تقریبا برای بیشتر ابزار یکسان می باشد .

قسمت اول : در کادر X اگر عددی را وارد کنید شکل کشیده شده در جهت افقی به سمت چپ یا راست حرکت می کند و اگر عددی را در کادر Y وارد کنید در مسیر عمودی و بالا و پایین شکل مورد نظر جابجا می شود . عددی که به صورت پیش فرض در این دو کادر وجود دارد مقیاس قرار گیری شکل در صفحه می باشد کافیست کمی کادر را به طرفین حرکت دهید متوجه می شوید که اعداد پیش فرض این دو کادر تغییر میکنند .
قسمت دوم : دو کادر بعدی که در تصویر مشاهده میکنید ابعاد طول و عرض شکل کشیده شده می باشد شما می توانید با وارد کردن ابعاد خود در این دو کادر در محورx.y به شکل دلخواه خود برسید .من اینکار را انجام میدهم تا بهتر متوجه بشوید.
قسمت سوم : تنظیماتی که در کادر بعدی به صورت درصد مشاهده می کنید برای تغییر اندازه شکل بسیار کاربردی می باشد یعنی به این صورت که شما با فشردن آیکون قفلی که در سمت راست کادرها مشاهده می کنید و من با رنگ قرمز مشخص کرده ام می توانید ابعاد کادر خود را به صورت یکجا هم عرضی و هم طولی 10درد به طور مثال افزایش دهید . دوستانی که با فتوشاپ کار کرده اند می دانند که این ابزار در فتوشاپ نیز وجود دارد .خیلی از ابزارهایی که در کرل وجود دارد در نرم افزار فتوشاپ هم با کمی تغییر اسم با همان کاربرد در دسترس علاقه مندان به نرم افزار کرل موجود هست.
من این قسمت را با شماره گذاری به ترتیب برای شما توضیح میدهم و شما می توانید بعد از خواندن آموزش با کمی تمرین مطالب آموزش داده شده را خوب فرا بگیرید .

قسمت اول : شما می توانید در این قسمت برای سمت چپ نوک خط خود یک شکل را در نظر بگیرید.
قسمت دوم :
شما می توانید در این قسمت نوع و شکل خط را تغییر بدهید یعنی خط نقطه چین . خط با فاصله .

قسمت سوم : شما می توانید در این قسمت برای سمت راست نوک خط خود یک شکل را در نظر بگیرید .

 

منبع:دانلود ایرانی

 

درس بعد  -  درس قبل



:: موضوعات مرتبط: آموزشی , corel draw , ,
:: برچسب‌ها: corel draw , corel , help corel , آموزش نرم افزار کرل , کرل , آموزش تصویری نرم افزار کرل , آموزش گام به گام نرم افزار کرل ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: