آموزش جلوگیری از هک شدن موبایل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
PaidVerts



آموزش جلوگیری از هک شدن موبایل
نوشته شده در دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 1330
نویسنده : alinn
موبایل های جدید این امکان را دارند که وقتی عکسی با موبایل خود میگیرید، اطلاعات موقعیتی شما را توسط GPS دریافت کرده و ضمیمه تصویر کنند. گفتنی است این اطلاعات زمانی مشخص می شود که عکس گرفته شده را توسط موبایل خود بر روی شبکه های اجتماعی منتشر کنید.
 
اما اگر شما تصاویری را از قبل گرفته اید و هنوز آن ها را در هیچ شبکه ای به اشتراک نگذاشته اید، کافیست با نرم افزار Microsoft Photo Tools تمامی مشخصات شخصی خود را از روی تصویر گرفته شده حذف نمایید و سپس اقدام به اشتراک گذاری کنید.
 
5. بلوتوث و WiFi موبایل خود را در مراکز شلوغ خاموش نگه دارید (البته اگر به آنها نیازی ندارید).
 
6. همیشه آپدیت های منظمی برای سیستم عامل های آندروید، ویندوز فون، و iOS منتشر می شود. برخی از هکر ها از این موضوع سوء استفاده کرده و فایل های آلوده خود را به عنوان آپدیت موبایل در اینترنت منتشر میکنند. مراقب این موضوع باشید و همیشه آپدیت سیستم عامل را توسط برنامه Update Manager خود گوشی انجام دهید.
 
7. یکی از مهمترین نکاتی که باید رعایت کنید این است که هیچ گاه حساب های بانکی خود را توسط نرم افزار های ناشناس باز نکنید. بلکه از نرم افزار بانکی مخصوص شعبه خود کمک بگیرید.
 
 
نکات گفته شده در این مقاله بسیار ساده بودند. اما جالب است بدانید که بیش از 90 درصد کاربران موبایل به این نکات توجه نمیکنند. و همین باعث بروز مشکلاتی مثل هک شدن اطلاعات شخصی میشود.
 
منبع:دانلود ایرانی


:: موضوعات مرتبط: ترفند ها , , ,
:: برچسب‌ها: جلوگیری از هک , مقابله با هک , جلوگیری از هک شدن گوشی های هوشمند , امنیت در گوشی های هوشمند , موارد امنیتی در گوشی های هوشمند , آموزش جلوگیری از هک شدن موبایل , آموزش امنیت موبایل , روش های حفظ امنیت موبایل ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: