تکنیک های سئو: محتوا پادشاهی میکند!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
PaidVerts



تکنیک های سئو: محتوا پادشاهی میکند!
نوشته شده در دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 1398
نویسنده : alinn

اما آیا پاندا و پنگوئن که روبوت هستند عقل دارند و می توانند محتوای مفید را درک کنند؟ پاسخ منفی است. این روبوت های نرم افزاری با توجه به معیارهای مشخصی میتوانند یک سایت با مطالب مفید را از بقیه متمایز کنند.

 

در اینجا به معرفی این معیارها می پردازیم:

 

کیفیت مطالب و نگهداشتن بازدید کننده
اگر مطلبی می نویسید، همواره سعی کنید مطلب شما به درد بخور باشد. و توجه بازدید کننده را جلب کند. زیرا در این صورت احتمال اینکه دیگر صفحات سایت شما را نیز مشاهده کند بیشتر میشود. اگر اشخاصی که از طریق گوگل وارد سایت می شوند به محض باز شدن صفحه و مشاهده محتوای ضعیف سایت شما را ببندند، این برای سایت شما اصلا خوب نیست.

حذف مطالب تکراری
اگر شما قبلا از مطالب سایت های دیگر کپی برداری کرده اید و حالا میخواهید این خطا را جبران کنید، آن مطالب را حذف کرده و مطالب جدید را جایگزین کنید.

لینک به دیگر مطالب سایت
اگر مطلب تازه ای منتشر کردید و این مطلب به نوشته قدیمی تری در سایت شما مرتبط است، سعی کنید در پایان به آن مطلب هم لینک بدهید. زیرا لینک ها توسط روبوت ها دنبال می شوند.

استفاده از شبکه های اجتماعی
مطالب خود را بعد از انتشار در سایت تان، در شبکه های اجتماعی ( مثل فیس بوک یا تویتر) به اشتراک بگذارید. چون بازدیدهایی که از شبکه های اجتماعی فرستاده می شوند از اهمیت بالایی برخوردارند.

تعامل با بازدید کننده
با بازدیدکنندگان سایت خود ارتباط برقرار کنید. و اگر ایمیل یا کامنتی از طرف آنها ارسال می شود به آن پاسخ دهید.

کیفیت، مهمتر از کمیت
بعضی از وب سایت ها به طور روزانه با مطالب جدید آپدیت میشوند تا نظر موتورهای جستجو را جلب کنند. هرچند این کار خیلی خوب است، ولی دقت کنید تا کیفیت را فدای کمیت نکنید! یعنی مطالب کمتر با کیفیت بالا، بهتر از مطالب زیاد و بی کیفیت هستند.

 

امیدواریم شما هم با رعایت مهم ترین فاکتور سئو، یعنی کیفیت محتوا، بازدید کنندگان بیشتری از طریق موتورهای جستجو کسب کنید.

 

این نکته را فراموش نکنید. محتوا پادشاهی میکند!

 

منبع:دانلود ایرانی



:: موضوعات مرتبط: وب , گوگل و وبلاگ ما , بازدید وبلاگ , ,
:: برچسب‌ها: آموزش سئو , مقاله آموزش سئو , آموزش افزایش رتبه سایت , آموزش بهینه سازی سایت برای موتور جستجو , آموزش SEO , آموزش افزایش رنک سایت در گوگل , آموزش سئو سایت , Seo Learning , آموزش تکنیک های سئو , مهم ترین فاکتوهای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو , سئو سایت برای گوگل پاندا , پنگوئن گوگل , بالا بردن رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل , سئو چیست , آموزش سکس , سکس , فیلم سوپر , عکس متحرک سوپر , عکس متحرک , سوپر ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: