آموزش تغییر IP
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
PaidVerts



آموزش تغییر IP
نوشته شده در دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 1290
نویسنده : alinn


4- همه هاب ها و سوییچهای اترنت را خاموش کنید.
5- مودم Cable/DSL را خاموش کنید.
6- دستگاههای فوق را در طول شب خاموش نگه دارید.
7- نهایتا همه ادوات را دوباره روشن کنید.

روش سوم (در شبکه با روتر) :
1- به روتر Admin متصل شوید (معمولا در آدرس http://192.168.1.1 قرار دارد، پس این آدرس را در مرورگر خود کپی کرده و run کنید)
2- آدرس IP خود را آزاد کنید (روش انجام این کار بسته به شرکت سازنده روتر متفاوت است)
3- روتر، سوییچها و هابهای اترنت و مودم Cable/DSL را خاموش کنید.
4- این دستگاهها را در طول شب خاموش بگذارید.
5- همه چیز را مجددا روشن کنید


اگر در حال استفاده از یک مودم Cable/DSL و روتر هستید، ممکن است بخواهید کامپیوترتان را مستقیما به مودم Cable/DSL وصل کنید. این مسئله می تواند به طور چشمگیری امنیت سیستم شما را تحت تاثیر قرار دهد. این عمل به DHCP سرویس دهنده شما امکان می دهد که (احتمالا) آدرس IP جدیدی را - بر اساس آدرس MAC کارت اترنت سیستمتان- به شما نسبت دهد.


اگر شما یک روتر دارید ولی همه کارهای فوق بازهم باعث تغییر آدرس IP شما نشد، بررسی کنید که آیا گزینه ای به نام Clone MAC Address وجود دارد یا خیر. استفاده از این گزینه اکثر اوقات باعث تغییر آدرس IP شما می شود. البته در اکثر اوقات تنها برای یکبار میتوان این کار را انجام داد.


اما بازهم هیچ یک از اعمال فوق تضمین کننده تغییر IP نیست. پس اگر این روشها شما را به نتیجه نرساند با سرویس دهنده خود (ISP) تماس بگیرید و از آنان بخواهید که در صورت امکان آدرس IP شما را تغییر دهند یا سوال کنید که برای تغییر آدرس IP ، اتصال شما برای چه مدت باید خاموش و قطع باشد. به یاد داشته باشید که ISP های متفاوت رویه های متعددی برای تغییر آدرس IP مشترکین خود دارند. کسانی که یکبار از ISP خود درخواست تغییر IP کرده اند ممکن است برای بار دوم نتوانند ISP خود را راضی به این کار نمایند.


اگر تنها به خاطر دسترسی به انجمن های گفتگوی اینترنتی قصد تغییر آدرس IP خود را دارید، می توانید از طریق اتصال به یک سرور پروکسی (سرور واسطی که مانع نمایش IP واقعی شما می شود) این کار را انجام دهید.

 

منبع:دانلود ایرانی



:: موضوعات مرتبط: ترفند ها , ترفند ویندوز , , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تغییر آی پی , روش تغییر آدرس IP , آدرس IP چیست , آموزش شبکه , IP روتر , آموزش عوض کردن IP ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: