دانلود بازی شبیه ساز واقعی هواپیما + دیتا کامل | اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
PaidVerts



بازدید : 4935
نویسنده : alinn

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

بازی دارای گرافیک HD می باشد که در آن سعی شده تمام نکات ریز نیز ذکر شود تا کاربر احساس واقعی بودنی بیشتری از بازی داشته باشد و فرض کند که واقعا در یک کابین خلبانی قرار دارد و تمام وسایل هواپیما نیز، برای مدیریت، در زیر دست او هستند. صحنه های بسیار زیبایی را در طول بازی شاهد خواهید بود که به صورت سینمایی طراحی شده اند و باعث افزایش هیجان و جذابیت بازی خواهند شد. بیش از ۲۴ ماموریت مختلف برایتان در Extreme Landings در نظر گرفته شده است که می بایست تمام آنها را با موفقیت بگذرانید. اگر بگوییم Extreme Landings به عنوان یکی از بهترین بازی های شبیه سازی هواپیما سواری شناخته می شود اغراق نکرده ایم. حتی برخی آن را بهترین بازی شبیه سازی نیز می دانند. در وب سایت پلی استور این بازی ۹٫۷ دلار قیمت گذاری شده است که شاید همین موضوع خبر از کیفیت کم نظیر آن بدهد.

 

Extreme Landings Pro 1.0

 

Extreme Landings Pro 1.0

 

Gun Club Armory 1.0.1

 

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۱۱ مگابایت

دانلود دیتا بازی با لینک مستقیم

حجم : ۶۸ مگابایت

 


منبع:دانلود ایرانی



:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی شبیه ساز واقعی هواپیما + دیتا کامل | اندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی , بازی اندروید , بازی , اندروید , دانلود نرم افزار اندروید , دانلود بازی هواپیما , دانلود هواپیما بازی , دانلود بازی هواپیما برای اندروید , دانلود بازی شبیه ساز هواپیمای واقعی برای اندروید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ali در تاریخ : 1393/7/4/5 - - گفته است :
سلام.ممنون از وبلاگ قشنگتون.لطفا دانلود بازی کامپیوتر هم بگذارید.من هر روز سر میزنم
پاسخ:چشم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: