گرفتن پیوند برگشتی با نوشتن مطلب
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
PaidVerts



بازدید : 4419
نویسنده : alinn

و اما یک مطلب خوب، چگونه باعث می شود پیوندهایی در گوشه و کنار وب، به وبلاگ و صفحات شما اشاره کنند؟ اگر یک مطلب خوب و جذاب بنویسید، دیگران آن را در شبکه های اجتماعی معرفی می کنند. بعلاوه حتی ممکن است به عنوان یک مرجح در نوشته های خود بدان اشاره کنند که ارزشی بسیار والا دارد. پس سعی کنید به اصطلاح مطلب به صورت مرجعی بنویسید.

نوشته های وبلاگ شما باید برای بازدید کنندگان مفید باشد و سرشار از اطلاعات، تا اگر کسی بداخل وبلاگ شما راه یافت، حداقل یکبار به نوار آدرس برای دیدن آدرس پایگاه شما نگاه بیاندازد. این به معروفیت شما کمک می کند و سبب می شود که بازدید کنندگان فقط یک مرتبه از وبلاگ شما بازدید نکنند، و حتی آن را به دیگران پیشنهاد دهند.

از ابتدایی که شروع به نوشتن مطلب برای وبلاگ می کنید، باید به نکات اصولی آن توجه کنید. از عنوان آن گرفته تا جمله بندی و پیوند و منابع آن. برای هر کدام دنیا نکته است که به ترتیب و جزء به جزء در قسمت های مختلف سایت خورشید شیعه به آنها اشاره می کنیم. برای اینکه بتوانید از آنها استفاده کنید، باید به دقت با مفاهیم اصلی آنها آشنا باشید.

منبع:بلاگینگ



:: موضوعات مرتبط: وب , تبادل لینک , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
سلطان در تاریخ : 1393/7/4/5 - - گفته است :
ممنون.مفید بود
پاسخ:باز هم سر بزنید.خواهش می کنم

<-CommentGAvator->
پسر خوشگله در تاریخ : 1393/7/4/5 - - گفته است :
لطفا مطالب به درد بخور بگذارید من که وبلاگ ندارم به دردم نمی خوره
پاسخ:چشم.لطفا حق دیگران را هم رعایت کنید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: