آموزش تصویری فتوشاپ گام هفتم_ساخت اکشن
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
PaidVerts



آموزش تصویری فتوشاپ گام هفتم_ساخت اکشن
نوشته شده در چهار شنبه 9 مهر 1393
بازدید : 1853
نویسنده : alinn



2. در این مرحله می خواهیم یک Action جدید ایجاد کنیم . برای باز کردن کادر محاوره New Actions گزینه Action New را از منوی پالت Actions انتخاب کنید . یک نام برای Action ای که قصد ذخیره آن را دارید وارد کرده و مقدار Set را انتخاب کنید . (با استفاده از کادر کشویی Set که با علامت قرمز مشخص شده است می توانید Action های ساخته شده خودتان را در یک گروه دیگر به غیر از Default Actions قرار دهید.)

3. بسیار خوب بعد از ایجاد کردن Action مورد نظر باید آن را برای نرم افزار تعریف کنیم. دکمه record موجود در کادر محاوره ای را کلیک کنید . سپس رنگ Forground وBackground را به ترتیب تغییر دهید . مشاهده کنید گزینه Action دارای دو زیر مجموعه می شود که کارهای انجام شده شما را نمایش می دهد. بعد از اجرای تمامی مراحل مربوط به Actions مورد نظر ، از منوی پالت Actions گزینه Stop Recording را انتخاب کنید تا فرایند ذخیره Actions متوقف شود .(برای درک بهتر از تصاویر زیر کمک بگیرید)

نکته : با نحوه ساخت یک Action آشنا شدید . شما می توانید دستوراتی که ذخیره کردید را در صورتیکه نمی خواهید با زدن کلید Delete از روی صفحه کلید یا منوی پا انتخاب کنید .در کادر محاوره ای که نمایان می شود OK را کلیک کنید تا Actions مربوطه حذف شود.همچنین امکان کپی و تکرار از یک Action وجود دارد . Action مورد نظر را انتخاب کنید سپس گزینه Duplicata را از منوی پالت انتخاب نمائید .

حالا می خواهم روش عملی استفاده از Action را به شما یاد دهم. ابتدا یک تصویر رنگی در فتوشاپ باز کنید (از تصویری که ما برای دانلود قرار داده ایم استفاده کنید.)سپس Actionای که در این بخش استفاده کرده ایم را از اینجا دانلود کرده ،در مرحله بعد از تنظیمات پیشرفته Actions گزینه Load Actions را انتخاب و Actionکه دانلود کرده اید را انتخاب و بر روی Load کلیک کنید .

 

 

 

منبع:دانلود ایرانی

 

درس بعد  -  درس قبل



:: موضوعات مرتبط: آموزشی , photoshop , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری فتوشاپ ساخت اکشن , آموزش فتوشاپ , فتوشاپ , آموزش نرم افزار , آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا حرفه ای , آموزش فتوشاپ حرفه ای , آموزش فتوشاپ مقدماتی , آموزش نرم افزار کاربردی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: